HTML

Holnapi Újság

Hírek, amiket holnap, holnapután és ezer év múlva fogunk olvasni. Vagy akkor is. Ha írna nekünk, ide tegye: holnapiujsag@gmail.com

Rajongj!

Érdekes linkek

Ezek is

Friss topikok

2010.10.20. 14:28 holnapi újság

2015: Orbán Viktor megadóztatja a csekkbefizetést

Címkék: politika orbán viktor megszorítás adó költségvetés elvonás 2015

Folytatódik a kiegyensúlyozott állami gazdálkodás megteremtése a költségvetés bevételi és kiadási oldalának összhangba hozásával, az állami jó és a magánvagyonok közötti egyensúly továbbformálásával – jelentette be a tizenkilencedik akciótervének ismertetésekor Orbán Viktor a Nemzeti Együttboldogulás Miniszterelnöke, a Népakarattal Felkent Legfőbb Jóság. A kormányfő több konkrét intézkedést is felsorolt, amelyek részleteiről azonban nem beszélt.

Azt már korábban sejteni lehetett – a Helyi Háromharmad és a Magyar Nemzeti Egység információi nyomán –, hogy a 2010-ben bevezettt átmeneti extraadók továbbra is megmaradnak, így az energia- és a távközlési szektor 2017-ig minden évben befizeti árbevétele 2,75 százalékát. A bolthálózatokat idén már 45 milliárdos, jövőre és 2016-ban 52-52 milliárdos, 2017-ben 59 milliárdos adóval terhelik, de ezalól mentesítik a felcsúti fociakadémiát, a Videotont, a magyar lovassportot, a vívást és az öttusát árbevételük külön rendeletben meghatározott összegével támogató vállalkozásokat, továbbá azokat a hálózatokat, amelyek tulajdonosi körét a Nemzeti Egység Alkotmánya külön nevesítette.

A Nemzeti Együttboldogulás Miniszterelnöke ugyanakkor teljesen új elemeket is bejelentett. Így azt, hogy a következő hónaptól 20 hónapra állami felügyelet alá vonják az önkéntes nyugdíjpénztárakat, a kölcsönös önsegélyező pénztárakat, valamint az egészségpénztárakat. Ennek jegyében az ezekbe áramló átutalások 75 százalékát állami felügyeleti díjként elvonják, "hiszen a biztonságot mindenek felett biztosító állami felügyeletnek költségei vannak". A pénztári vagyon sorsáról nem beszélt a napokban Hugo Chavez-díjjal kitüntetett Nemzeti Együttboldogulás Miniszterelnöke, ám megjegyezte: minden vagyon a mi kezünkben, mármint az állam kezében van a legjobb helyen.

A kormányfő beszámolt a következő intézkedésekről is:

- Januártól a megtakarításos, legalább tíz évre szóló életbiztosítások biztosítási díjakat a társadalombiztosítás számlájára kell utalni.

- Szintén januártól a sárga csekken befizetett pénzek 15 százalékát (2016-tól 25, 2017-től 33 százalékát) az adóhivatal számlájára utalja a posta.

- A készpénzforgalomban kifizetett valamennyi összeg után a minden lakos mellé delegált adó- és vámellenőr 10 százalékos pénzhasználati díjat szed be (a befizetett pénzhasználati díj után nem kell újabb 10 százalékot fizetni).

- Általános és egységes levegőhasználati adót vetnek ki, aminek mértékét a tüdők vitálkapacitásához igazítják egy később megjelenő rendeletben megállapított díjszabás szerint. Hírünk megjelenését követő kormányzati tájékoztatás szerint ez valójában víz- és pislogásadó lesz, amiknek a részleteit azonban később hozzák nyilvánosságra.

- A magyar fuvarozók szövetségével kötött korábbi egyezmény jegyében, és a Malév piaci helyzetének javítása érdekében a teljesítményarányos árbevétel 65 százalékára rugó levegőhasználati díjat fizettetnek a magyar közutakat használó kamionokkal, valamint a légtérhasználó légitársaságokkal.

A fenti intézkedéseket a Nemzeti Együttboldogulás Miniszterelnöke azzal indokolta, hogy a pénz, amit használunk, az államé, és "amikor az államnak nincs pénze, elvárható, hogy adjanak azok, akiknek van". A levegőhasználati díjról azt mondta, az állam tartja fenn egyre nagyobb költségekkel az erdőgazdaságoknak azt a hálózatát, amikor megteremtik "az üde, egészséges magyar levegőt", ugyanakkor a magánkézben lévő növényzet oxigéntermelése "megbízhatatlan, nem követi az egységes nemzeti igényeket".

Meg nem erősített hírek szerint a kabinet arra is készült, hogy a dunaújvárosi Hankook-gyárat a cég működésének környezeti kockázatai miatt azonnali hatállyal állami felügyelet alá vonják, erről azonban most nem szólt a kormányfői bejelentés.

A kormányfői sajtótájékoztató után kérdéseket nem lehetett feltenni, a kormányszóvivői iroda írásos megkeresésekre írásban ígért választ, azonban arra egyelőre várni kell. Azt szerettük volna megkérdezni, nem tartja-e a kormány aggályosnak, hogy az eddig meghirdetett tizennyolc akciótervnek összesen huszonhét pontját tartotta aggályosnak és érvénytelenítette az Európai Unió, miáltal a magyar állam jelenleg európai bírósági perek sorozatában jogi képviseletre költi az éves GDP csaknem egy százalékát.

228 komment · 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://holnapiujsag.blog.hu/api/trackback/id/tr892386024

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Holnapiujsag 2010.10.29. 21:43:33

[...] something about holnapiujsag[...]

Trackback: Orbán és a torony meséje 2010.10.21. 12:05:45

Atyafiak, megint elkapott a mesélős hangulat, eszembe jutott egy régi versecske, amolyan rímfaragvány. Hogy honnan? Onnan Atyámfiai, hogy nézegetem, hallgatgatom ezt az Orbán gyerököt, azt aki most lett a tótum-faktum ott fent a székesfővárosban. ...

Trackback: Az Alkotmány és a házasság meséje 2010.10.21. 10:53:09

Üdvözlégy Atyafiak, a mindennapi betévő hírek között bogarászva, találkoztam az alábbi méltatlanul kallódóval. Az ország alappasszusában kívánják rögzíteni az nemzetes házunkban kormányzók, hogy házasság csakis férfi és nő között lészen lehetőség, ám e...

Trackback: Szereny adocsokkentesi javaslat 2010.10.21. 08:29:42

Hamar egyszer adoztatunk, akkor miert is ne csinalnank nagyban? A tortenelmi adocsomag segitsegevel bevezethetnenk minden adot, amit ebben az orszagban Szent Istvan ota szedtek. Fustado, so-monopolium, kapuado, fejado, labado, potroh-ado, mindenfele ad...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laslow · http://laslow.hu/ 2010.10.20. 15:16:48

"a magánkézben lévő növényzet oxigéntermelése 'megbízhatatlan, nem követi az egységes nemzeti igényeket'" - zseniális! :)

tugezőőr uuuii uuillö 2010.10.20. 15:27:49

"Tizet exportálunk, a maradék négyet meg megesszük!"

lmlm 2010.10.20. 16:57:28

Végre-végre! Újabb remeklés!

lmlm 2010.10.20. 16:58:49

Végre-végre! Újabb remeklés!

belekotty 2010.10.20. 19:03:20

Milyen remeklés? Szegényes a képzelő ereje ahhoz képest amit itt a Felkent Vezérünk, a Legbefolyásosabb Segg itt művelni fog Magyarországgal.
Az meg a másik amit a pénzpiacok csinálni fognak velünk.
Sok hülye barom aki a Fideszre szavazott, megcsinálta a 2/3 Magyarországot.
De ezt a szociknak köszönhetjük, azokat kellene először a Dunába lőni!

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.10.20. 19:09:45

Ne adj ötleteket nekik, b+!!!!!!!!

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2010.10.20. 19:10:14

az gáz, ha csak a végén esett le, hogy kamu és nem voltam meglepődve? :(

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2010.10.20. 19:20:30

@Jin_Ke (mozivandal.blog.hu): Nem gáz, lassan majd megszokjuk!
Akinek nem tetszik, az elmehet! ja nem, az nem magyar!

persicsbalint 2010.10.20. 19:21:14

Nem stimmel. 2015-ben lesznek egyaltalan magankezben levo vallalatok meg tulajdonosi kor?

Mr. Hilter 2010.10.20. 19:38:45

Nein zwekte Herren! Ha nem tetszik, legközelebb szavazzanak a helyi NemzetiBocialista jelöltre!

1kutya 2010.10.20. 19:40:20

@persicsbalint: azt nem tudom, de én már készülök költözni!

romániába basszameg:(((

nemzeti csótány írtó 2010.10.20. 19:43:14

Bocsika!
Nem nevetek, mert félek hogy valóra fog válni és akkor fogjuk a ci.... jó ku... éd.. any..ba elküldeni a 2/3-val együtt!

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2010.10.20. 19:46:27

2015: A Holnapi Újság blog neve "Holnapután-után-utáni Újság blog"-ra változik, írásai 47%-kal viccesebbek lesznek

Folytatódik a Holnapi Újság blog mennyiségi humormaratonja, amit névváltoztatásuk is hűen jelez. A blog szerzői fáradságot nem kímélve minden szoroznak meg minden hírt most már nem csak 39-cel, hanem egyenesen 56-tal, ami mintegy 256%-os változást jelent az utóbbi négy év viszonylatában.

A blog szerzője 192 perces interjúban fejtette ki a változások lényegét, közben elmagyarázva a mennyiségi paródia lényegét is. "Ha például egy épületet két év késéssel adnak át, a blogunkon az ilyenkor megszokott 78 helyett egyenesen 116 év fog szerepelni, mindenki még nagyobb derültségére." A blog ezzel várhatóan átveszi a vezetést a mennyiségi humorblogok versenyében. "Sőt, konkurenseinkkel ellentétben mi azt is vállaljuk, hogy ilyen esetben hozzáképzelünk, és kínos precizitással felsorolunk még nyolc hasonló épületet (példánknál maradva), hasonlóan tréfás késésekkel."

A piaci átlag öt, maximum hat ilyen tétel felsorolása szokott lenni. A Holnapután-után-utáni Újság blog a nyolcas szorzójával forradalmasítani reméli az ún. SSz (Sótlan-Száraz) humort: "Poénjaink így minimum 17, de egyes számítások szerint akár 23 százalékkal viccesebbek lesznek."

A Holnapi Újság blog legutóbb akkor szerepelt a hírekben, amikor 2013-ban két személyautó zalaegerszegi karamboljának apropóján arról közölt humoros álhírt, hogy (szintén Zalaegerszegen) 2023-ban nyolc autó fog összeütközni, miközben Szegeden 87 trolibusz, Nagykanizsán 5 kerékpár, Kőszegen pedig 875 Jumbo Jet tréfás karambolja lesz várható.

Ezen írás olvastán a rendőrség tájékoztatása szerint 92 milliárd magyar röhögte halálra magát, ami 2025-re 1000000 kvadrillió román olvasóval fog kiegészülni.

RogerNyul 2010.10.20. 19:50:25

jah, ne adjatok újabb ötleteket nekik basszus.

suo tempore 2010.10.20. 20:08:13

"Nemzeti Együttboldogulás Miniszterelnöke"..ezen először beszartam, de huszadszorra már nem volt olyan vicces

Chazz Reinhold 2010.10.20. 20:12:24

már a 'söralátét' szó kiejtése is a Legfőbb Jóság elleni izgatásnak fog minősülni!!

pedig addigra az állami nyomda egy forradalmian (hát persze!) új technológiával a zűrkutatás eredményeit is felhasználva a 2015-ös SZJ adóbevallás formanyomtatványának mind a 48 oldalát (+ 6 melléklet, továbbá 156 oldalas útmutató a kitöltéshez) képes lesz 1 azaz egy darab A26-os méretű lapra kinyomtatni!

az adózók, a bevallás megkönnyítése érdekében az arra kiválasztott (értsd emiatt lefoglalt) cégtől egy Hubble teleszkóp nagyságrendű optikai készüléket 5.000 HU Ft-ért (azért csak ennyi, mert a Legfőbb Jóság csak azzal a feltétellel volt hajlandó csatlakozni az Euro övezethez, ha az addig Euro-nak hívott pénznemet átnevezik Huszáros Forintra)

Chazz Reinhold 2010.10.20. 20:14:00

ami lemaradt: bérelhetnek:)

LiberAll 2010.10.20. 20:26:09

Gratula, üt, most már csak remélni tudom, hogy Viktorunknak nem jár a holnapi újság, mert akkor nagy szarban vagyunk ....

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2010.10.20. 20:43:45

@LiberAll: Nem kell a fijjúgnak 5leteket adni, Ők írják a történelmet, nem mi!
A király(nő)t megölni nem kell félnetek jó lesz...stb.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.20. 21:07:02

Remek írás.

(De mi az értelme?)

:)

soproni1 2010.10.20. 21:16:31

És az egyházi tized ? A kötelező beszolgáltatás ?
Az sem minket érintene, csak a kistermelőket !

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.20. 21:30:59

a szemét patásorbán
hát már ezt is megcsinájja???
éjjen az mszp, a becsűletes emberek pártya, és az indexes szavazó elvtárzsak!

misc · http://misc.blog.hu 2010.10.20. 21:38:45

"minden vagyon a mi kezünkben, mármint az állam kezében van a legjobb helyen."

zseniális

El Topo (Sgt. Elias) 2010.10.20. 21:39:10

@wmiki:

Wmiki, te eredj vissza a GYP-be, ahonnan kiszöktél!

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.20. 21:40:30

Na! És azt tudtátok,hogy azorbán ez a nekro- és pedofil éjjelente kikel a koporsójából és portyázni indul,gyerekeket kiásni a temetőben,hogy közösüljön velük?Útközben persze nyugdíjas szocialistákhoz surran be a nem zárt ablakokon és vérüket szopja?
Mindenki kenegesse magát éjfélkor szedett orbán(c)fű olajjal,az talán megvéd a rémtől.

becike4 2010.10.20. 21:50:02

@RAMBO: Lesz ötletadó is,multiknak feláras,kisvállakozóknak,és nyuggereknek kedvezményes.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.20. 22:10:49

@El Topo (Sgt. Elias): különben mágján elégettek, ti értelmiségi mszp szavazók? :((
hol marad a liberalizmus?
hiába, nem került be az szdsz, és máris érezni, hogy diktatúra van, fasisztákkal :((

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2010.10.20. 22:15:34

@wmiki: Máglya, ly-nal.
És ebben semmi liberalizmust nem ismerek el!

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2010.10.20. 22:31:51

@belekotty: Jogos, a fillúgnak van 4 (5) évük arra, hogy ezt (is) megváltoztassák!:-(

Melchi Zadok 2010.10.20. 22:35:00

@wmiki: mikikém köszönjük, ma ismét nagy lépést tettél a barna nyelv schmitt pállal ékesített szalagrendjének elnyeréséért. gratulálunk!

viktor.agoston · http://foka.blog.hu 2010.10.20. 23:26:13

kormányközeli, nem hivatalos források szerint a kabinet tervezi már a villágvége válságadó bevezetését is. a világvége idei bekövetkezése esetén a kormány tetemes, ugyan egyszeri, 666 milliárd forintos bevételt remél.
az apokaliptikus egyházak támadják a megszorító intézkedést, amely nagyban csökkentheti a világvége bizniszbe eddig évszázadokon keresztül befektető vallási közösségek és intézmények várható bevételét a nem csökkenő kiadási oldal mellett. egyes elemzők rámutatnak: a világvége utáni visszamenőleges hatályú profitrealizáció rendeleti szabályozása alkotmányos aggályokat is felvethet.

Serio (törölt) 2010.10.20. 23:38:28

Mi ez a lapos fikázás, most őszintén? Ha már komcsik vagytok, legalább ötletesen fikázzátok a Viktátort, ez így nagyon gyenge.

Különben meg, a pénzpiacok rábólintottak Viktor válságadóira.
Aki nem hiszi, járjon utána. A mai napon a forint alulról megtesztelte a 278-as euró árfolyamot, és visszapattant róla mint madár az ablakról.

diktatorikus kleptokrácia 2010.10.20. 23:43:55

baze, te pályázol valamilyen jó kis zsíros posztra, mi? ilyen ötleteket adsz az össznemzeti jobbnak... lehet, ennél cifrábbak is lesznek 2015ben

choko 2010.10.20. 23:53:56

2015: OV megadóztatja a csekket,
2016: hadat üzenünk az IMF-nek,
2017: Fiume magyar kikötő lesz,
2018: OV átirja a Himnusz szövegét!

Jó estét!

butcher__ 2010.10.21. 00:07:44

@Serio: Ha kinyitnád a szemed látnád hogy pár hete viktor hülyeségei miatt esik a forint mint még soha, jóónapot :>

2010.10.21. 00:38:35

@persicsbalint: miért ne lennének? tán nem te is bevetted azt az államosítás maszlagot?

TGabi 2010.10.21. 00:49:52

Csak ne adjatok neki ötleteket, mert még megfogadja...:

Nekem is van ötletem: javaslom a FIDESZ-t átnevezni Magyar Nemzeti Együttműködési Radikális SKC (SógorKomaCimbora) Párttá. Ennyi.

JohnHenry 2010.10.21. 01:30:12

az a vicc, hogy ismerem a blogot, mégis kapásból elhittem a címet. szemem se rebbenne már, ha erre is kivetnének valami újabb sarcot.

bierkamp 2010.10.21. 04:25:48

ÁLLÍTSÁTOK MEG ARTURÓ UIT !!!(azaz gonosz törpét)
EMBEREK IDŐBEN ÉBRESZTŐ!!!!!!!!!!!!!
A DIKATÚRÁT LE KELL GYŐZNI MINÉL ELŐBB!!!!!
FIATALOK, TIKTEKET IS ÁTBASZ ÉS ÁTBASZOTT, MINT A NYUGDÍJASOKAT AZ ROHADT ORBÁN!
Most rajtatok is a sor . Keményen odacsapni a A DÖGNEK!!!!

Andris2009 2010.10.21. 05:08:17

Birerkamp:

Minden szavaddal egyet értek, kivéve egyet: "ORBÁN!" Én ide a Gyurcsány szót javasolnám, bár akkor ezzel a hozzászólással késtél egy picit, 2006 októberében kellett volna ilyesmiket írnod...

donci2 2010.10.21. 05:46:52

@bierkamp: azért ebben a "dijtatúrában" ez alatt a néhány hónap alatt sokkal több dolog történt, mint az előzős két kormány alatt.
nem érdemes még őket b.sztatni. én kíváncsi vagyok, mi lesz ebből. diktatúrát emlegetni meg nettó h.lyeség.

-egyébként a kp mozgások adóztatása nem lenne hülyeség. bankszámlán nehéz feketén fizetni.

nemecsek ernő áruló 2010.10.21. 07:14:04

@wmiki: És mi van azokkal, akik egyiket sem választják, csak elkergetnék mindet a francba?
@Andris2009:
Úgy őszintén: honnan tudod, hogy nem írta?

Id. Lencsés István 2010.10.21. 07:16:59

Én azt halottam egy tájékoztatáson:

1. A képviselők is felismerték már, hogy muszáj hozzájárulniuk a közös büdzséhez, ezért csak a minimálbér háromszorosát veszik fel.
2. A minisztériumokban a felsővezetés Skodákat használ
3. Orbán maga csak 2-3 gépkocsit (VW) használ + 1 hintót.
4. A tervezett évi 30 napos közmunkát viszont lecsökkentik 1/3-ra, tehát csak 20 nap lesz a robot. A dunántúliak nyáron az Orbán bányákban dolgozhatnak (kenyér+víz biztosítva lesz)A dunáninneniek pedig szüreten róhatják le a közmunkát az Orbán szőlészetben(csak kenyér lesz, folyadéknak ott a szőlő). Nem vehetnek részt viszont az úri murin. A KOLESZ-KDNP-re szavazók és a 20 gyermekes családok mentesülnek.

nem1rem1 2010.10.21. 07:19:39

Ez hazug félremagyarázása a tényeknek! Orbán Viktor sohasem adóztatná meg a magánszemélyek csekk-befizetését. Az adót, a Magyar Királyi Posta közvetítésével a nyugati posta-oligarcháktól fogja a Nemzeti Boldogulás Kormánya beszedni, ez a zembereket természetesen nem érinti.

A rémhírterjesztés miatt Papcsák Ferenc ürügyminiszter már megtette a szükséges feljelentéseket - önmagánál.

nem1rem1 2010.10.21. 07:27:04

@Serio: lnézést a gyenge epigonra sikerült silány poénokért. A valóságot, Orbán Viktort nehéz überelni fantáziával. Ilyet, hogy az általam nyugdíjra befizetett pénzt simán lenyúlja a kormány, el nem tudtam volna képzelni. Még a szépemlékű Békekölcsönnél is formálisan megtartották az akkor kormányzó komcsik az önkéntesség látszatát - szemben a mostaniakkal.

Most komolyan: Most kezdem megérteni, mit érezhetett a negyvenes évek végén az a kisiparos, aki átvészelte a nagy válságot, a nagy háborút, aztán egyszerűen konfiskálták a vagyonát, és tehetetlen dühhel kellett ezt végignéznie. 56 ezzel kezdődött, nem az orosz megszállással!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 07:41:56

@Gerzsonka: azoknak ajánlom a csodálatos MesePártot, a tökéletes emberekkel, amiben minden 2. (magát racionálisnak nevező) index olvasó hisz...
szerepel minden MeseKönyvben, rögtön az evolúció elmélet után

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 07:42:55

@melchi zadok: az jó lenne, végre nekem is lenne szalagom, nemcsak neked a sok vörös...

Id. Lencsés István 2010.10.21. 07:48:43

Azt írja a Blikk, hogy igazi "aranybánya" az országgyűlési képviselőknek az egykulcsos adórendszer bevezetése.

Havonta csak a költségtérítésekből tudnak megtakarítani 134 000Ft-ot (netto), de akkor miként hívják ezt költségtérítésnek.

Id. Lencsés István 2010.10.21. 07:51:18

Bérlek egy lakást és utazom, melynek költsége 162 000Ft, beadom a számlát és kapok érte 296 000Ft-ot. Na ezt próbálná meg egy alpolgár.

belekotty 2010.10.21. 07:52:16

@hunocska: "3. Orbán maga csak 2-3 gépkocsit (VW) használ + 1 hintót." - Hallatlan csúsztatás! A kocsikat csak ritkán veszi igénybe, többnyire a hordozható trónszékével közlekedik, amit a terrorelhárítók markos legényei visznek.
De arról is szó van hogy, mivel a pápa is elismeri I Viktor fensőbbségét, a pápamobilt megkapja, így ez nem kerül az adófizetők pénzébe!

Netkalóz (törölt) · http://narancsfolde.blog.hu/ 2010.10.21. 07:52:36

@hunocska: miért, te nem jöttél rá hogy csakis maguknak csinálták?
a pórnép semmivel sem fog többet keresni.

fel kell ezeket a férgeket kötni még időben

igényes 2010.10.21. 07:53:35

@hunocska: "Bérlek egy lakást és utazom, melynek költsége 162 000Ft, beadom a számlát és kapok érte 296 000Ft-ot. Na ezt próbálná meg egy alpolgár."

Ez egy überkommunista valóság. Adjunk magunknak költségtérítést, de a feléről legyen számla.

igényes 2010.10.21. 07:55:10

@belekotty: Neki nem kell a használt Pápa mobil.

belekotty 2010.10.21. 07:55:51

@hunocska: Rohadt kommunista! És a nemzeti 1üttműködés renccere neked smafu? Neked fáj az a havi 130 ezer, amikor az iszapkatasztrófa sújtotta országért dolgoznak?
Az a pénz arra kell hogy odamehessenek meghallgatni, amikor I. Viktor a gáton gumicsizmában helyi útmutatást ad. Még szerencse hogy I. Viktornak szétnyílik az iszap is és nem kell drága gumicsizmára költeniük.

Kivlov 2010.10.21. 07:56:40

ez egy kalap szar koma! az a baj, nektek semmi sem jó. ha megszopatná a nyuggereket az lenne a baj. ha szigorítaná a cigók segélyezését, abba kötnétek bele. dehát, ti csak elqráshoz értetek. meg a kamudumát nyomni, mint demokáré + jogállam. csak az a baj, hogy az ember pénzből. és amíg béka segge alatti bérek vannak az országban, addig a kutyát nem érdekli az ilyen "rendszerváltási" lózungok...

igényes 2010.10.21. 07:58:16

@Netkalóz: Mi van, ha a nyugdíjasok is ilyen arányú jövedelem emelkedést szeretnének. Lehet, hogy a törvény elő is írja.
A képviselők ekkora bevétel emelkedést követően be sem járnak a Parlamentbe, hanem a befektetésik után futnak.

nem1rem1 2010.10.21. 07:59:30

@Kivlov: Vigyázz, nehogy szétdurranjon az összeabroncsolt agyad egy vicctől!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 08:00:52

@Kivlov: ez hazúgságg minden zindex olvazsó tuggya, hogy bajnai idején dübörgőtt a pannnon puma, de ha nem azt is órbán qrta el, bizonyícsd be, ha nem íty vót!!

igényes 2010.10.21. 08:00:59

@belekotty: Dehogy fáj, csak bosszant, itt most csak a költségtérítésről irtunk, nem a fizetésükről. Én maximálisan elégedett vagyok a Orbánék fizetésével. A Tiéddel már nem annyira. Ezek kaptak egyszeri 100%-os emelést, én meg mehetek a rohadt gyümölcsért és főzhetek páleszt, hadd butuljak.

Netkalóz (törölt) · http://narancsfolde.blog.hu/ 2010.10.21. 08:01:18

@igényes: én már arra a napra várok amikor orbán fejjel lefelé felköti a nép és felgyújtja mint anno mussolinit..
ezt érdemli.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 08:02:05

@nem1rem1: íty van a fidezsen anyit lehet nevetni, csak az mszmp nem hibázótt sosem, ezért azt nem is tuttuk kifigurálni

igényes 2010.10.21. 08:04:21

@Kivlov: Ennek a demokráciának és jogállamnak pont az Orbán volt az élharcosa. Nézdd meg az előtörténeteket. Hosszúhajú srácokat keressél a múltban. A Forma 1 főnöke mondta a Deutshnak, ha vele kiván beszélni csavarja ki a füllbevalóit, vágassa le a haját, borotválkozzon meg, vasaltassa ki az ingjét és mosson fogat, lábat.

tobias2 2010.10.21. 08:06:18

Nicsak, innen nem vagyok bannolva?! Akkor gyorsan egy megtakarítási javaslat, mielőtt...

Az államadósság visszafizetését is meg kellene adóztatni végre. Minden 1 milliárd euró visszafizetésből 999 millió adót elvonhatna a kormány, s így csak 1 millió maradna. Magyarország S@P hitelképességi mutatója egyből AAAA+-ra ugrana!

nem1rem1 2010.10.21. 08:08:54

@wmiki: Orbán és elkúrás? A Nagy Tévedhetetlen mindig csak helyes döntést hoz, és csak jót cselekszik. A zindex-szolvasók, a zemberek a hibásak: Irigykednek, és nem értik, meg, hogy az, amit úgy éreznek, hogy rossz, az tulajdonképpen jó. Amit rondaságnak látnak, az gyönyör, és amit aljasságnak, az maga a megtestesült becsület.

Persze, dolgoznak már a megoldáson: Ha nem megfelelően látják a helyzetet, a szemükkel van a baj. A kormány által közvagyonná teendő magán-egészségpénztárak vagyonából olyan helyesen látó szemeket fognak beültetni, amelyik Gyurcsány, Bajnai, meg az összes komcsi fejére automatikusan szarvakat vetít.

De az is lehet, hogy a következő forradalommal leváltja a zindex-szolvasókat.

És elő a mennyeknek Országa.

A glóriát közadakozásból fogja az akármilyen államtitkár közel-távoli rokonságának a cége legyártani. Közbeszerzés nélkül, mert így átláthatóbb, becsületesebb. De olcsóbban...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.10.21. 08:12:00

@wmiki: "íty van a fidezsen anyit lehet nevetni, csak az mszmp nem hibázótt sosem, ezért azt nem is tuttuk kifigurálni"

még halványan visszhangzanak a fülemben azok a jobboldali nyígések, amelyek akkor születtek, ha az ember egy-egy Gyurcsány-fikázás után megjegyezte, hogy annak idején a Fidesz sem volt jobb a Deákné vásznánál.

valahogy így:
1) "most gyurcsányról van szó, nem beszélt senki Orbánról, és a másik hülyesége nem lehet mentség az egyik baromságára."

2) "most gyurcsány van hatalmon, mi köze Orbánnak az egészhez"

nem baj, csak mondom.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.10.21. 08:14:01

Én egy új államot szeretnék felépíteni valahol. Van rá lehetőségem?

nem1rem1 2010.10.21. 08:14:02

@wmiki: Nyolc éven át hallgattam-olvastam, hogy mi bajom van Orbánnal meg a Fidesszel, nem ők kormányoznak, nem ők a felelősek.

Pedig akkoriban az ellenzéknek a rombolási-rontási potenciája jóval magasabb volt, mint a mostaninak. És az akkori ellenzék mindent meg is tett, hogy a kormány ne tudjon kormányozni.

De persze tudom, hogy kettős mércét csak a Fidesz ellenében alkalmaznak, tehát te nem azzal mérsz. Kész, slussz-passz.

igényes 2010.10.21. 08:14:22

Azon csodálkozom, hogy Orbán Viktor a Smit Pál és saját családja érdekében 10 milliárdért csináltatott egy Terror elhárító Központot. Orbánék 7 fő, Pali és Kati 2 fő.

Kolontáron 9 fő sajnos tragikusan meghalt.
Látható nem sajnálja a pénzt.

Most négy szerencsétlen terrorelhárító Szudán környékére utazott és próbálja kiszabadítani az elrabolt Papp István ezredest. A 4 terrorelhárító persze titokban utazott valószínűleg Air Sudan járattal, diplomata útlevéllel. A magyarok elött titokban a nevük, de a szudániak elött nem. Most egy szép szállodában hárítják a terrort.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 08:17:04

@idelle: ikazad van gyurcsány idején is mindik őtet kritizáltak, akkor a fideszról nemvolt soha szó a zindexen sehol, jól emléxel, ez íty ikazsákos...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 08:18:16

@nem1rem1: természetesen neked is igazad van, mindenért a fidesz a hibás, amikor ellenzékben volt, akkor is, csak erről eddig nem lehetett beszélni, mert a fidesz ellenzékben volt és az maga a diktatúra

nem1rem1 2010.10.21. 08:19:53

@wmiki: (Nem szeretnélek oktatni, de ez az eltorzított, humortalan, paródiának szánt nyelvezet, amit itt használsz, azt jelenti, hogy nem bízol a saját mondandód tartalmának helyességében és erejében. Ilyen értelemben a tartalom és a forma egységben van, csak túl hivalkodó. Mintha azt kiabálnád, selypítve, hogy hazudsz, még önmagadnak is.)

Kivlov 2010.10.21. 08:19:53

@igényes:
kit érdekel, hogy minek volt az élharcosa? 20 éve volt ember! ha az nem érdekel senkit, hogy ki volt népsanyargaó kommer (akiből még min.elnököt is csinált a sok ökör), akkor miről beszélünk???

igényes 2010.10.21. 08:20:34

@batgirl: Lehetőséged van, de akkor kezdjél egy világszintű koldulásba. Vedd fel a kapcsolatot a Schmitt Pál úrral, Orbán úrral, Ők tudják miként lehet milliárdokat nem a kormányra bízott pénzből, hanem ismét tőlünk, a világtól beszedni. A kolontáriak nem tudják még, mennyibe is kerül ez nekik.

Írjátok be a keresőbe: kormány , milliárd, átcsoportosít, kár, árvíz

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 08:21:25

@igényes: így van, orbánnak és smitt pálnak szét kéne osztania a vagyonát a zemberek között, de nem teszik meg mert gonoszak :(((

csak az mszpben vannak jó emberek

nem1rem1 2010.10.21. 08:22:07

@wmiki: Hüje. Én nem ezt írtam, de ne is foglalkozz vele. Tudod, amit tudsz, és nem félsz leírni is. Az olvasással bajlódjanak a komcsik. Nekik úgyis gyakorolniuk kell, te meg egyszerűen tudsz, nincs is szükséged arra, hogy megzavarják a szép, kerek Orbán-képedet érvek, tények, összefüggések.

igényes 2010.10.21. 08:25:37

@Kivlov: Barátom, nem azt kell nézni ki mi volt, hanem a jelenlegi hová juttat minket. Téged és engem. Nem megyek vissza Vatáig.

Jobban értsd, nekem nem vigasz az, ha más, tavaly kitépte másvalakinek a karját, kitolta a szemét. Most tépik a karomat és nyomják a szememet, nem akarom eltűrni, meret fáj. Nekem olyan vezető kell, aki nem nyomja ki a szemem, nem tépi a karomat. Sajnos a mostani ezt igérte, nem fogja tépni a karomat, nem nyomja ki a szemem, de az ellenkezője lett az igaz.

igényes 2010.10.21. 08:27:57

@wmiki: Nem vagyok Mszp-s, de te sem vagy hülye. Az Mszp hülye volt a Zuschlagos, hagyós bűnözők miatt, előfordul ez mindenhol, a sok vándorpolitikus még nagyobb bűnelkövető.

igényes 2010.10.21. 08:31:10

@nem1rem1: Az a baj, hogy komcsiztok. Kevesen értik, tényleg össze kell, hogy tartozzunk, nem elegendő mondani (lásd. Orbánék), hanem tenni kell érte. Több a komcsi a komcsik oldalán felúszó a KOLESZ-ben mint gondolnád.

Saba 2010.10.21. 08:33:43

jesszus. ennyi sületlenséget. : ) Gyerekek! Ti már elk..tátok! Nem kicsit,és nem 1x. És 8 év MSZP után hagyjuk már ezt hogy a Fidesz,meg a Viktor a hibás. Ez gyerekes.

wiseguy 2010.10.21. 08:34:01

@wmiki: Szegényes értelem- és érzelemvilágodat tükrözi a hozzászólásaid modoros iróniája.

A hited felment a gondolkodás szörnyű terhe alól...

R-l@nch 2010.10.21. 08:34:47

wmiki-kém!
Szted az, hogy a ballib kormány 8 évig lerabolta és tönkretette az országot, az alapot ad arra, hogy a Fidesz folytassa a kizsákmányolást meg a diktatúra bevezetését???
Kapj már az agyadhoz haver!
Ez az ún. jobboldali kormány a legordasabb szocialista (centralizálás, központosítás, államosítások garmadája) politikát folytat, te meg tapsolsz neki, mer azemeszpémegazsidókmicsináltak, csak gratulálni tudok a hozzád hasonlókhoz! Ha az állam mindent meg tudna oldani, akkor nem bukott volna meg az államszocializmus se, de nem gond, mert a nagy Vezír majd megvéd mindenkit a csúnya nyugati tőkés, kirabló bandától. És még ők kommunistáznak, LOL!!

gorcsev54 2010.10.21. 08:35:21

Jó,jó de nem kéne ötleteket adni,ki tudnak ők maguktól is találni adókat.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.10.21. 08:38:59

@wmiki: Whratmaxagabmatna ulvindoferivokerrama izmuzurgebathatna phed!

(El Topo: most elvarázsoltam, ettől most pikkelyek fognak a lábszárára nőni, nincs az a felvilágosult tudomány, ami leszedje)

igényes 2010.10.21. 08:41:49

@Saba: Kedves Saba!

Hidd el csak a KOLESZ osztja ketté, három felé az országot. Vannak értékek az emberekben. Nagy a baj, mert azt hiszik hülye vagyok, de rólad ugyanezt.

Tudnád mekkora megértés van a bármely pártiak között? Nézdd meg a fizetésüket mindig elrendezik (Tiédet is sajna), parkolási társulások összetételén lepődnél meg igazán.

Sajnos azt is tudnod kell, hogy a focista szemlélet játszik főszerepet.

Néha van bunda, néha tehetséges játékosok, néha gól. A két tábor szórakozik. Az öltözőben szétosztják a pénzt. A szponzoroktól is kapnak persze. A fekete kalapos maffiózóktól remélem nem, mert ugye nincsenek bundák. Neked mint nézőnek fizetned kell!!!!!!!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 08:44:45

@R-l@nch: természetesen nem, én nem is ezt mondtam, ebből a válságból csak a csodálatos MesePárt vezethet ki, amiben te is úgy hiszel, ahogy a többi racionális barátod is
(esetleg az mszp, de pszt...)

Mr Thompson 2010.10.21. 08:45:21

@belekotty: "Még szerencse hogy I. Viktornak szétnyílik az iszap is és nem kell drága gumicsizmára költeniük. "

LOL :) Köszi a kellemes reggeli röhögcsélést :)

Pékszakállú Henceg 2010.10.21. 08:49:33

"- Szintén januártól a sárga csekken befizetett pénzek 15 százalékát (2016-tól 25, 2017-től 33 százalékát) az adóhivatal számlájára utalja a posta."
Gyorshír! Rogán Antal NER-NENYI és VIDI felelős egyéni indítványt nyújtott be, mely szerint mentesülnek a sarc alól azon bankok, melyek neveiben az "O", a "T" és a "P" betűk együttesen szerepelnek!

R-l@nch 2010.10.21. 08:51:16

@wmiki: A nagy s.art! ÉN ugyan nem hiszek se bennük, se a kedves fidesznyikokban.
Csak az ilyen elvakult majmok tudnak felbosszantani mint te is. Rögtön jössz itt az emeszpével,meg hogy SZTED akik kritizálják Orbánt, azok csakis emeszpések meg ballibek, meg zsidók, meg tőkések lehetnek.
Jelentem, NEM! DE a magadfajták csak makogják tovább a mantrát.
Ezért volt könnyű dolga Gyurcsánnyal VELETEK, és ezért van most könnyű dolga Orbánnak is

Ringlósztár 2010.10.21. 08:52:19

@belekotty:
Teljesen egyet kell értenem veled, ha Horn nem seggrészegen ül le 1998-ban (vagy bátran nem ül le, ahogy a legbátrabb Vezető szokta), vitatkozni a nagy Vezetővel, akkor ez az egész nem jöhetett volna létre.
KONTRAX!

off. Észrevettem, hogy a turbómagyaroknak a leggyöngébb a (magyar) helyesírása, mi lehet az oka? on

Mr Thompson 2010.10.21. 08:52:42

@wmiki: szerintem mindenki téved veled kapcsolatban és feleslegesen támad téged és gondolataidat. Te egymagadban tökéletesen megtestesíted a sötét obskurantizmust, ami az élet egyre több területén terjed nagy vé sebességgel a Dunán és Tiszán túl, illetve közöttük. Te vagy a jövő embere, dőlj hátra elégedetten, neked írják a dalt.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.10.21. 08:56:31

@wmiki: hát akkor mégse ér lófaszt se ez a sok okkultizmus.

igényes 2010.10.21. 08:56:59

@Mr Thompson: Nos a gumicsízmából lehetne egy jobb marketinggel eredményt csíszolni, kihozni. A bauxit festette csízmát (1 pár)legyártatni. Mindenki vegyen 1 pár Orbán csízmát, ezzel lehetne még bevételre szert tenni. Javasolt fogyasztó ár 20 000Ft+ÁFA.
Az Áfa ugye befolyna az APEH-hez, most új neve lesz ugyan OPEH ? A csízma előállítása kinai viszonylatban 60Ft+ szállítási költség, szerzői jog egyéb kifizetések után a tiszta haszon lehetne akár 15 000Ft. Ezt szükséges lenne beszorozni a KOLESZ-t választok számával. Óriási bevétel lenne, valakinek.

igényes 2010.10.21. 08:59:24

@R-l@nch: Csak nyugodtan és mi tekintsünk előre. Írjuk azt mit is kellene tenni. Például állj elő egy programmal, néhány pont is elég szerintem.

juless 2010.10.21. 09:01:29

2015.
Az Országgyűlés közfelkiáltással megszavazta, hogy az Alkotmány preambulumában az "Isten" szót "Orbán Viktor"-ra módosítsák.

hms362 2010.10.21. 09:04:04

Olyan deja vu érzésem van. Egyszer, a közelmúlt történelmében már volt egy ilyen kis pöcs diktátor - a szomszédban. Azt a kárpátok géniuszának hívták. Na most itt a párja a KÁRPÁTMEDENCE GÉNIUSZA.

igényes 2010.10.21. 09:04:05

@juless: Elhiszem, de a KDNP? A KDNP már nem önálló?

Saba 2010.10.21. 09:04:07

Majd 8 év múlva meglátjuk,hogy hol állunk. Épp ezért most felesleges tajtékosan szitkozódni. És azt is látom hogy annyi okos ember gyűlt ide össze,csak azt nem értem hogy akkor miért nem lettek politikusok,ha olyan jól tudnák ezt a dolgot... Fidesz jó vagy nem jó? Nem ez a kérdés! Az előző 8 év rossz volt. Váltani kellet. És szerencsére megtörtént. Az hogy lenne esetleg más párt aki jobban csinálná? Ok! Hol van?

belekotty 2010.10.21. 09:07:56

@Saba: Na látod ez az ami Orbán Viktor legnagyobb bűne. Minden alternatívát eltüntetett.

belekotty 2010.10.21. 09:08:50

@igényes: De hát a Fidesznek van programja, csak még mindig rejtegetik.

belekotty 2010.10.21. 09:09:38

@Ringlósztár: Mert nekik a rovásírásra áll a kezük.

Saba 2010.10.21. 09:11:28

Tehetséges ez a Viktor,ha 8 év ellenzék után 1 személyben képes erre.
Ugye ez csak vicc volt!?

Nádasi Balázs 2010.10.21. 09:11:36

@wmiki: Nem lehetne ezt az idiótát kiszűrni? Tudjátok, vannak a normálisok, alattuk a retardáltak, alattuk Peter Griffin, alatta meg a kreacionisták.

daVidka (törölt) 2010.10.21. 09:17:47

levegőadó... mennyire új, mennyire vicces...

R-l@nch 2010.10.21. 09:17:52

@Saba: Nem ez a baj! Az előző kormányt mindenképpen le kellett váltani(már jóva előbb kellett volna), ez tiszta sor! A gond ott van, hogy egy már előzőleg megbukott pártnak adott a nép KORLÁTLAN uralmat, és gyakorlatilag bármit megcsinálhatnak ebben az országban mert a többség vakon tapsol nekik.
Ahogy sokan mondták már, nincs még 8 évünk arra, hogy "majd javulni fog a helyzet" szövegekkel kihúzzuk addig

Saba 2010.10.21. 09:28:25

kedves R-l@nch!
Igazad van. Csak finomítok rajta. Az hogy bukás az kicsit sarkos. Pont hogy az elvtársak vakították el az országot(nyugdíjasok,kissebség),és ha akkor még 4 évet adtunk volna annak a kormánynak,akkor 100% hogy nem itt tartanánk. Egyébként az eddigi intézkedések meg sztem bíztatóak. Sztem csak azokat zavarja akik eddig abból éltek,vagy a családjuk,vagy a ...

Saba 2010.10.21. 09:30:22

Ajánlom mindenki figyelmébe az államadósság alakulását 2002 és 2009 közt! És nyugodtan meg lehet nézni 1998- és 2001-között is.
Nincs több kérdésem!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 09:31:21

@R-l@nch: :((( hát miért nem szavaztatok akkor többen az mszpre kisgyerekek?
akkor most demokráciában élnétek, nem diktatúrában

Saba 2010.10.21. 09:43:46

Látom az elvtársak megnézték és elsunnyogtak...
Na akkor erről ennyit.

Mr Thompson 2010.10.21. 09:44:26

@Saba: igazad van, ha a 1998 óta egyfolytában a Kolesz kormányozna, akkor nem itt tartanánk mint most. Mert hát most se fényes a helyzet, de lássuk be: most van még mit elvenni egyes nagyobb cégektől, még van nyugdíj-előtakarékossági megtakarítás amit el lehet vonni, most még van csodavárás. Mindez nem lesz már néhány év múlva, valóban...

Trompf · http://trompf.blog.hu 2010.10.21. 09:47:35

Tetszett az írás.

Bár az nem túl szerencsés, hogy olyan lépéseket is kifigurázol, azokon is ironizálsz, melyek kifejezetten hasznosak.

Az egyetértési nyilatkozat vagy mi, az nettó baromság, viszont pénzt elő kell teremteni valahonnan, mert egyrészt a szocik 8 éve után nincs forrás, másrészt úgy bedől a forint, és gazdaság, mint a szarral teli budi, ha nem teszik.

Egyenlőre nem látok más alternatívát a nyereséges szektorok megadóztatásán túl.

francia sakk 2010.10.21. 09:48:48

A dakota közmondásokat miért nem adóztatják?

Mr Thompson 2010.10.21. 09:49:07

@Saba: Sunnyog a franc, csak ilyen kezdővel egy vitában nem nagy érdem résztvenni. Ha már önkényesen kiragadod az államadósságot, akkor ne csak a 98-01 időszakot nézd meg, hanem azt is, hogy a) mikortól kezdődött a csökkennése (és ugye nem lehet semmi köze az átkozott Bokoros csomaghoz se a sátántól való privatizációhoz, á, ugye) b) mikortól kezdődött azon igéretek sora, amelyek teljesítése a későbbiekben hozzájárult a költségvetés (és így az államadósság) elszálláshoz.

Erről tényleg ennyit, felkészületlenül ne menj vitatkozni és/vagy ne csak a pártközpont egy oldalas vita-felkészítőjét fusd át a reggeli kávé mellett.

igényes 2010.10.21. 09:52:17

@Mr Thompson: Igen most még van mit elvenni az emberektől, sajnos a FIDESZ legnagyobb eredményét a focipálya beléptetőt máig sem lelem. Deutsch Tamás pedig ezt beszerezte. Ez volt a legnagyobb eredmény. Lehet azért nem lett beállítva, mert a füll és orkarikát jelezte volna.

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2010.10.21. 09:54:46

www.uni-miskolc.hu/~wwwallin/alkotmany/2005_2006_2/1946_1_tv.pdf
Magyarország államformája?
Tessenek behelyettesíteni oszt jó'van!

Mottó: Mindig van újabb nyolc év!

Saba 2010.10.21. 09:57:46

Aham. Akkor a kormányváltás merő tévedés volt? Tudod ha az amatőrségem abban merül ki hogy az öszödi beszédet nem tartom magasztos beszédnek,hát akkor igazad van. Nem lehetek anniyra kultúrált hogy eltekintsek a mellett,hogy a kedves elvtársak hónapok után ócsárolnak,viszont TI 8 év múlva is a fideszre mutogattatok. Önkényesen kiragadom! Tipikus mszp duma. Bármit szóbahozunk mindig ez a válasz. Legalább 1x készülnétek ti fel!!!

igényes 2010.10.21. 09:59:26

@francia sakk: Mert a dakota közmondások igazából magyarok! Gondolod, hogy a dakoták tudtak magyarul? A dakota magyar szótár hol kapató? Dakota -angol esetleg?

Van egy két régi dakota mondás:

Hallgass az eszedre, ne szavazz többé a KOLESZRE!
Halgass a szívedre, ne szavazz többé a KOLESZRE!

Ismeretlen dakota nyugdíjas

jozicsenko 2010.10.21. 10:00:21

a jóhír, hogy 2014ben nem jön vissza Fletó

a többi meg le van sz.rva... :-)))))))

igényes 2010.10.21. 10:00:41

@Saba: Gondolod Orbán nem tudja mit is öszödölt össze vissza. Lényeg, hogy Te tudod az eszed szerint.

vincere 2010.10.21. 10:01:19

sokat kellett várni az új posztra, de megérte :)
sajnos ez is olyan lesz, amit biztos vagyok benne, h. 5 év múlva nyomtatásban fogunk olvasni...

Saba 2010.10.21. 10:02:31

Mellesleg Te is 1 dolgot ragadsz ki kedves nagyonfelkészült!

Saba 2010.10.21. 10:06:04

Engem mindig elkápráztat a kedves elvtársak hűsége. És úgy érzem hűségük titkát sosem fedik fel. Legalább 1x megindokolák,hogy miért!
Mit akarunk még adni ferenc testvéréknek???

Saba 2010.10.21. 10:08:34

Még azt is kinézem belőletek kedves elvtársak,hogy majd kimentek a Kossuth Térre,és skandáljátok hogy "ne vegyétek el simor pénzét!"
szóval mi a hitetek éltető ereje?

igényes 2010.10.21. 10:13:50

Találtam dakota mondásokat:

Dakota, aki dakota!
Nem dakota, aki nem dakota!
Dakoták között a dakotább én vagyok, én vagyok a dakotább a többi ostobább!
Addig lop, csal hazudik a dakota, ameddig bír.

igényes 2010.10.21. 10:15:46

@Saba: Becsület? Gondolom a tiéd ugyanez. Nem elvtárs vagyok!

choko 2010.10.21. 10:16:12

a jó hír, hogy 2014ben már királyság lesz Mo-on...

tuono 2010.10.21. 10:19:51

@Saba: Ez a baj veletek Viktor fanokkal, hogy aki nincs mellette az ellenség. Kicsit gondolkodj el azon, hogy az emberek 40%-a szart arra, hogy ki kerül a bödön mellé. Tán elképzelhető, hogy a diktatúra nekik sem tetszik?! Ettől még nem lesznek komcsik. Éljen az igazmondó politikai elitünk! Hajrá!

Mr Thompson 2010.10.21. 10:21:31

@Saba: "szóval mi a hitetek éltető ereje"

például az, hogy van értelme harcolni az olyan demagóg kiskirályok ellen akiknek a szövegét egyesek olyan mélyen benyalják (nem írok neveket). Magyarán az éltet engem (a többiek majd megmondják ha szóba állnak veled), hogy ne sokkal később jöjjél rá arra, hogy mekkorát tévedtél. Mondhatnád, hogy engem az ne izgasson, de elmondom, hogy miért fontos mégis számomra, hogy mit gondolsz társaiddal együtt: egy országban élünk és a hozzád hasonló megtévesztett emberek sokasága éppen nemrég adott teljhatalmat valakinek akinek programjáról egy árva hangot nem tudtak és azóta is vagy mély csendben ülnek-tűrnek vagy éppen lelkes tapsolással üdvözlik a teljes rögtönzést és amatőrizmust, a gazdasági ámokfutás újabb és újabb stációit. És én tudom, hogy ennek az egésznek lesz következménye, lehet, hogy nem idén és nem jövőre, hanem 3 vagy 30 év múlva, de akkor viszont nagyon. Hát ezért.

És csak egyszer írom le, mert érzem, hogy bináris agyadat izgatja: attól, hogy valaki világosan látja a mostani csapat gyengeségeit és felemeli szavát ellene, az cseppet sem jelenti, hogy ne látta volna az előző bagázs sz@rságait, hogy ne zavarta volna. A vita arról szól, hogy most mi van, nem arról, hogy mi volt.

igényes 2010.10.21. 10:27:46

@tuono: Szerintem Saba sem büszke arra, hogy az országunk dakota közmondások alapján van kormányozva. Értem én az indiánok iránti lelkesedését a kormányfőnek, de azért Shakespere sem kutya.

Lenni, vagy nem lenni.....

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2010.10.21. 10:35:04

@Mr Thompson:
"Ez a folyamat a pártállam döntéshozó testületében, a központi bizottságban zajlott. Ezen testület zárt üléseinek titkosított jegyzőkönyvei szerint a mindenkori felső döntéshozók az ország irányítását a külső politikai és gazdasági függőséghez igazították. Tudták, hogy személyes és csoportos helyzetük, sikerük vagy kudarcuk is ezen az igazodáson múlik. Nem a nemzeti ügy távlatára, hanem a napról napra szóló érdekpolitikára figyeltek. Évtizedek tanúsítják, hogy ezek a felső döntéshozók a folyamatos túlélésre rendezkedtek be – az ugyancsak folyamatosan fenyegető gazdasági válság, államcsőd és világpolitikai erőingadozás szorításában."

Forrás: Székelyhidi Ágoston: Pártállami átmentés és alkotmányozás 1989-ben
Politikatörténeti keret
KDNP.hu

Tudom, kiragadtam!:-)

igényes 2010.10.21. 10:37:22

@Mr Thompson: Teljesen osztom a véleményedet, amit Suba barátunknak írtál.

Nincs kitűzve se cél, se a járható út, sem az eszköz, illetve amit mondanak nagyon nem elfogadható.

Megvalósúlt viszont, hogy az egész kormány és családjuk, (FIDESZ szavazók egyáltalán nem) nagyon jól járnak. Teljesen lehetetlenné teszik a szavazókat, és akik nem szavaztak.

Mondhatom adósságot törlesztenek a szponzoraiknak. Nagyon félnek, hogy elengedik a kezüket, ezért van szükség a saját családi felhalmozásra is.

Mr Thompson 2010.10.21. 10:41:47

@namitirok: ne habozz megírni, hogy ez mire lenne reakció részedről.

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2010.10.21. 10:49:17

@Mr Thompson: erre, bocs!
"Magyarán az éltet engem (a többiek majd megmondják ha szóba állnak veled), hogy ne sokkal később jöjjél rá arra, hogy mekkorát tévedtél."
Remélem, nem kell 30-40 évet várni arra, hogy a 2/3-ad is rájöjjön erre!:-(

Saba 2010.10.21. 10:51:10

Most egyszerre több választ adok. A 40% is voksolt. Csak épp nem ment el szavazni,aztán meg utólag habzik a szájuk...
És kedves @Mr Thompson: Irigylem a 30 évvel való előrelátásod. Sztem ezt kamatoztatnod kéne.PL:az mikor fletó megjelent a szinen. Amúgy meg a nagyon nagy inteligenciád is kevés arra,hogy észrevedd,hogy nem vagyok fidesz-fan. És már megint ismételnem kell magam,hogy Te is felfogd. Ami volt,az nem volt jó. És demokratikus úton választott a nemzet új irányt. Még az is aki otthon maradt. Az hogy programról,vagy intézkedésről nem tudtok,akkor csak azt tudom ajánlani,hogy olvasgassatok több felé is. ne csak itt.

indapass90210 2010.10.21. 10:53:15

Csak nekem van olyan érzésem, hogy a jobbosok meg balosok között tovább mélyült a szakadék?

DocBulywood 2010.10.21. 10:55:13

Elfogtunk egy e-mail-t, ezt közkinccsé tesszük az alábbiakban.

Összmagyar Népi Nemzeti Konzervatív Jobbközépszélső-belső-külső-felső-alsó-túlsó Eggyütcselekvési Tervezet

1. A Magyar Nemzet túlélése érdekében a kondomok árusításának betiltása. Ha valakit mégis elkapnak vele, azzal megetetik - visszaesőként a tartalmával együtt.

2. Minden magyar anya köteles minimum 3 - azaz három - ép szép és egészséges gyermeknek életet adni. Addig kell próbálkozni, ameddig ez nem sikerül. Ha otthon ez nem megvalósítható, kitenyésztett magyar csődöreink azonnal rendelkezésre... khm... állnak... és oltanak.

3. A gyermektelenek fizetésének teljes elvonása. Ezzel is támogatjuk a nagycsaládos emberek túlélését. Mottó: aki nem basz egyszerre, nem kap fizetést hó végére.

4. 2020-ra levetjük az IMF béklyóját. Megszüntetjük a pénzt, bevezetjük a családi gazdálkodást: aki amennyit termel, annyit zabál, mert tartjuk magunkat a mondáshoz: aki nem dolgozik, ne is egyék.

5. Az azonos neműek házasságát nem ismerjük el. Ha férfiakról van szó, bevarrjuk a seggét mind a kettőnek. Nők esetében az intim együttléteket kötelesek széles sávú internet kapcsolaton keresztül HD minőségben broadcastolni a világhálón. Cél: hazánk fiai érdeklődésének mihamarabbi felkeltése és a népszaporulat további emelése.

6. Visszaállítjuk a sorkatonaságot. Hazánk kemény legényeit felszólítjuk a trianoni határok rendezésére, mert Áldott Jóságos Csodatévő Miniszerelnökünk Közép-Európa Miniszerelnöke kíván lenni. 3 éven belül!

7. Hazánk tengeri hal-exportőr kíván lenni. Ennek érdekében, mivel nincs egyelőre sós vizű tengerünk, besózzuk a Balatont és megindítjuk a tengeri hal exportálását.

...

Sajnos eddig tudtuk visszafejteni az e-mail-t.

inspired 2010.10.21. 10:56:02

@Saba:
én is ezt szeretném kérdezni tőled: hogy hol álltok sorba agymosásért, hogy semmit nem fogtok fel abból ami zajlik, legfőképp abból, hogy mit próbálnak a kommentelők magyarázni.
annyira agymosottak vagytok, hogy csak pislogok.....
írhatod, hogy komcsi vagyok, pedig nem.

Mr Thompson 2010.10.21. 10:57:20

@Saba: ne idegesíts, te tudod azt, hogy hol lehet fellelni a Kolesz programját? Megvannak a tervezett lépések leírásai? Hol? internet link? de elmegyek személyesen is érte... polgárok háza vagy Rogán Tóni belvárosi irodájának ajtajára vannak kiszögelve a pontok?

Itt tartasz izgalomban minket má'. Hol olvasgassunk, kedves új irányt választó?

Ui: hát igen, az a gond, hogy valóban tudok 30 évre előre nyugdíjat becsülni (saccolni). Ez valóban megnehezíti az új irány iránti lelkesedésemet.

Saba 2010.10.21. 10:58:26

"és a hozzád hasonló megtévesztett emberek sokasága" mint pl kedves @Mr Thompson. Én vagyok annyira kedves,és inteligens,hogy most szólok. Ne kelljen erre 30 évet várnod. : ) Amúgy meg az irásadból kiderül hogy tudatlanságodat rejtegeted,hogy párbeszéd helyett,szitkozódsz. Ez elég szánalmas.

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2010.10.21. 10:59:09

@Saba: Megint kiragadok, tudom:
"Nyitott gazdaságként építünk a kreatív iparokra, a high-tech, magas hozzáadott
értékű iparágakra. Ezek fejlesztését nem tudjuk önerőből megvalósítani,
de erre nincs is szükség, mert a magyar gazdaságba befektető globális
és európai cégekkel való szövetségben kihasználhatjuk a magyar kreativitást."

Forrás:static.fidesz.hu/download/481/nemzeti_ugyek_politikaja_8481.pdf

Komment: A szövetség annyit tesz, hogy elzavarjuk a befektetőket? Briliáns!
Sőt, több annál! Kreatív is!

reeve 2010.10.21. 11:10:12

"Így azt, hogy a következő hónaptól 20 hónapra állami felügyelet alá vonják az önkéntes nyugdíjpénztárakat, a kölcsönös önsegélyező pénztárakat, valamint az egészségpénztárakat."
Ez a hír kicsit elavult! Ezeket az intézkedéseket a Népakarattal Felkent Legfőbb Jóság már 2011-ben bevezette! :-)

Saba 2010.10.21. 11:10:51

Abban azért remélem egyetértünk,hogy itt mindenki szebb és jobb jövőt,ill. Magyarországot szeretne. És nem csak a felső 10 ezernek,hanem mindenkinek. A múltbéli hibákból tanulva,demokratikus úton új irányt vett az ország. Ez volt a nép akarata!!! Az otthonmaradók,és az itt nem elvtársaknak minősülő,de véresszájú kommentelőknek csak azt tudom mondani,hogy remélem 4 év múlva az ő szavuk is eljut Párt formájában a választásokig...

Saba 2010.10.21. 11:13:37

Pl kit zavartunk el? Csak kiragadok 1et. tudom ez szabálytalan. AUDI? írjam vagy tudod?

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2010.10.21. 11:15:00

@reeve: Nade lejárt a 20 hónap, így magáévá is tette, miként 2014-ben az összes pénztárral, kezdve a Fradi bérlet-, valamint a volt Nemzeti (most Össznépi)Pénztár(volt Bank)hívságaival egyetemben!:-D

igényes 2010.10.21. 11:15:03

@Saba: Amennyiben visszatekintesz és megnézed mi is volt az a Hazafias Népfront, látni fogod, hogy a mai KOLESZ-KDNP atyja.

Elmondom neked ebbe a Hazafias Népfrontban megtalálható volt roma, magyar, tót, sokác, bunyevác, szerb, zsidó, , németajkú, hívők, nem hívők sokasága. Valamelyik Ősöd bizonyosan beletartozott.

Most a KOLESZ ugyanez, de odavette maga mellé a KDNP-t, csak a neve miatt. Ez egy fogás, aki akar szavazni és ateista, vagy zsidó, vagy magyar, roma az szavazzon a KOLESZRE, aki hívő az pedig a KDNP-re.

VISZONT NE HIDD, HOGY EGYSÉG VAN A KOLESZEN BELÜL. Vannak ott nagyon értékes, nagyon jó emberek, de nem az Ő elképzeléseik vannak képviselve. Tudnod kell, hogy a KOLESZBEN ki az úr? Bizony egy két beavatási eseményen túl kell, hogy essél. Látod bizony a KOLESZ szabályai nem piskóták.

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2010.10.21. 11:16:42

@Saba: Ami késik, nem múlik,sajnos!
Döntsd a tőkét, elvtárs!

Lacdelo 2010.10.21. 11:19:45

A Fidesz kormanyt egy magat valamire ado orszagban nemhogy elzavartak volna, de nem is juthatott volna hatalomra. Amit eddig muveltek az eszbontoan felhaborito es egy normalis, jozan embernek a gyomra felfordul tole.

Eddigi politikajuk alapjan ugy tunik csak a gazdagoknak akarnak segiteni az egykulcsos adorendszerre valo atteressel, amit raadasul a kis emberek atteteles megadoztatasabol akarnak megvalositani (bank ado, multik adoztatasa, stb...)

Mikor fog ennek az orszagnak a bal oldalja fellazadni? Mar eppen itt lenne az ideje hogy megmutassuk Viktor urnak, hogy nem lehet kenye-kedve szerint packazni az emberekkel.

red shield rapresentative 2010.10.21. 11:21:40

Én is jártam KOLESZBE, de köztünk volt egyetértés a suttyó, paraszt ellenére (nem földművest jelent a paraszt)

Saba 2010.10.21. 11:22:16

Ezt bármelyik pártra írhattad volna... Úgyhogy ezt felesleges is volt. Vagy ha van kivétel akkor várom a nevet!

Saba 2010.10.21. 11:25:21

: )))) A nap embere Lacdelo!!!! Brilliáns elme! Honnan jönnek még elő az ilyenek? 2002 óta most lett otthon internet? : )))))
mosolyfakasztó reggel. LÁZADÓ BAL OLDALJA: )

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2010.10.21. 11:26:20

@Saba: Észrevehetnéd, hogy itt páran nem pártokban gondolkodunk!
Elegem van belőlük, éljen a pártatlanság!

Saba 2010.10.21. 11:27:09

Tyűha! Ezt érdemes lesz megvárni... Az ékezet hiánya a klaviatúra,vagy a Te hibád? Ill. a szüleidé?

Saba 2010.10.21. 11:28:20

Kedves:namitirok.
Egyetértek: Az én pártatlanságomat már 100x kell megismételnem...

Mr Thompson 2010.10.21. 11:28:49

@Saba: belátom tévedtem. Te valóban nem vagy "egy a megtévesztett emberek sokaságából".

A kommentjeidből süt az önbizalommal vegyített teljes tudatlanság. Valójában azok közé tartozol, akik fél- és áligazságok sulykolásával hozzájárulnak ahhoz, hogy demagóg megtévesztő politika uralkodjon ebben az országban.

Saba 2010.10.21. 11:36:59

Én az az ember vagyok aki pl: örül a 16% kulcsnak. Aki több hasonszőrűvel eltartja az országot,ill. a semirekellő bandát. (és itt nem feltétlen rád gondolok) És azok közé tartozom akik megúnták és leváltották azt hogy demagóg megtévesztő politika uralkodjon ebben az országban.
Belátom tévedtem. Te mégis elvtárs vagy.

Mr Thompson 2010.10.21. 11:45:13

@Saba: Te az az ember vagy, aki úgy tud örülni annak, hogy 1 százalékponttal kevesebb lesz az szja terhelése, hogy közben 8 százaléknyi befizetésedet elveszik tőled. Tőlem örülhetsz ennek, de a tisztesség azt kivánja, hogy másokat ne vezess hasonló logikai hibába.

Egyébként az, hogy az előző kormány demagóg és megtévesztő volt, az elegendő indok arra, hogy a jelenlegi az előzőt is túlszárnyalja ebben a tekintetben?

Na mentem, gdp-t kell növelnem.

nyitraig 2010.10.21. 11:51:03

Éljen a diktatúra!
Isten áldja az igazmondó viktort, meg a barátját, mert aki neki tetszik az már megfelelő köztársasági elnöknek!
Éljen!
Rohadjon meg az összes kapitalista!
Visszaállamosítani mindent, mint a Malt!
Extraadóztatni a rohadék kapitalista kizsákmányoló bankokat, elkergetni utána mindet! Takaródjanak vissza nyugatra abba a fertőbe, majd ami kell azt az állam megteremti!
Jólétet! Mindenkinek munkát, aki nem dolgozik megbüntetni!
Koldulást, hajléktalanokat hazazavarni! A mi rendszerünk legyen a példakép a hanyatló nyugatnak!
Megtakarításokat, nyugdíjakat elvenni!
Éljen, éljen, éljen!

nyitraig 2010.10.21. 11:57:59

Viktor forradalmat csinált.
A legutóbbi forradalmat is jól megcsinálták. Igazi magyar módra. Faszom se akarna Ausztriához tartozni. Elmaradott egy nyomorult ország, GDP-je is jóval a magyar alatt van. Csak költöttük volna rá azt a jó magyar forintot, hogy felzárkózzon hozzánk.
Ja most jön még egy jó magyar ünnep! Október 23.!
Van még egy ilyen szerencsétlen nemzet, mint a magyar, hogy csak azt ünnepeljük, amikor nagy volt a pofánk, aztán jól beverték?
megérdemeljük!

belekotty 2010.10.21. 12:08:16

@nyitraig: No igen, április 4.-e már nem ünnep amikor "felszabadultunk".

tuono 2010.10.21. 12:08:18

@Saba: Sajnos nagyon csúnyán benézted. A 16%-os SZJA adód miatt nálad maradt többletet meghaladóan szépen kicsengeted majd az energia, telefon, és élelmiszerszámláidban. Nem mindenkinek adatik meg összefüggéseket látni...

Saba 2010.10.21. 12:11:34

A GDP-növelés poén is az én szellemi termékem. De idézz csak,vagy nyúlj... volt idő tanulni. De persze használd nyugodtan. : ) Örülök,hogy ilyen jól tájékozott vagy és tudod előre,hogy hogy alakul a jövő évi bevételem. Neked tényleg nem itt a helyed!!! És a tisztesség azt kívánja hogy te se vezess másokat tévútra.Egy annyira irreális dolgot próbálsz itt bemagyarázni,hogy alapjaiban inog az egész sztorid. Gyermekkoromban is voltak ilyenek akik a kispadról mondták meg az okosat,vagy utána hogy hogy kellett volna. Hát erre tökéletes példa vagy.
ui: A tisztesség szót most nem linkelem be neked,ha nem baj.

Saba 2010.10.21. 12:17:36

tuono: Ezek az áremelések mindenképpen bekövetkeztek volna. És még sok ilyenben lesz részünk amit az mszp vörösiszap árja hoz majd. És így a 16% kulcsal mindenképpen jobban fogok állni mint nélküle. ez kb első osztájos matek. Látóköröd tágításához az olvasást tudom ajánlani. Vagy korodtól függően az iskolát!

Uninvited 2010.10.21. 12:18:14

A történet ugyanaz csak a színek változtak.. vörösből narancsba. A megoldás, mindegyiket kilőni a Marsra, bár még azt a lakatlan bolygót is tönkre bírnák tenni :)

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2010.10.21. 12:21:41

@Saba: Válasz gomb, Kedves Olvtárs!
Hogy jön ide a narancs-iszap, kérdem én?
Ja, az államosítás! Volt is, lesz is, ez itt a praxis...shalala.

Saba 2010.10.21. 12:59:38

Bocs.Csak egy metafóra volt. Legközelebb majd igyexem érthetőbben fogalmazni. (áhhhh...)

DocBulywood 2010.10.21. 13:02:45

@Saba:

Ha nem tűnt volna fel, cca. 1100 éve nem tanulunk a hibáinkból. Most sem. Helyette románozunk, szlovákozunk és tessék megnézni, a nagy arccal mire jutottunk.
SEMMIRE.

Nogee bácsi · http://neogallery.blog.hu 2010.10.21. 13:05:41

Ötmilliárdért fényképezteti a kormányzat az országot VS. A nyugdíjakat zárolják...

Saba 2010.10.21. 13:09:15

Keresik a még megmaradt magyar földet! És a 30 milliárdos hídfelújítás?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 13:14:09

@Saba: én sem írtam mit erőlködsz itt
orbán = gonosz
mszp, szdsz = jó
ez már leírta neked minden index olvasó, mit erőlködsz holmi adatokkal, azok senkit nem érdekelnek

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.10.21. 13:15:23

@Nogee bácsi: az hagyján, hogy mennyiért, de az államtitkár cége kapja a zsét. Magyarul ezek is lopnak, és most már a Számvevőszék és az Ügyészség miatt sem kell aggódniuk.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.10.21. 13:20:46

Mindig elcsodálkozom rajta, hogy jobboldalon mennyi az egybites, bináris agyú agyhalott. (Baloldalon az ilyesmi ritka madár, de van azért... Talán a kötező szociális érzékhez szükséges empátia maitt, nem tudom.) Ezek csak a kettes számrendszerben bírnak gondolkodni: pl. aki kritizálja Orbánt, nyilván nem jobboldali, tehát(!) komcsi, tehát(!!!) visszasírja Gyurcsányt, Hunvaldot, Hagyót.

Olyan rengeteg sokminden van a földön, ami el sem jut az agyukig: vannak demokraták, liberálisok, baloldaliak, szociáldemokraták, zöldek... Ajjaj, fel se lehet sorolni őket! De nekik ez nem megy: abban az egyetlen dimenzióban, ahol élnek, nincsenek mélységek... Sajnélatra méltó páriák.

Mr Thompson 2010.10.21. 13:21:23

@Saba: "A GDP-növelés poén is az én szellemi termékem".

Hát akkor itt hagyjuk abba szerintem, mielőtt még kínosabbá válnál.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 13:25:39

@Humperdickk: igazad van
jobboldaliak = hülyék, vallásosak, csőcselék
baloldaliak = okosak, ateisták, értelmiség

ez lehetne a poszt esszenciája

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 13:26:22

@wmiki: (csak azt nem értem ez a sok okos miért nem vitte el a többi okos barátját az mszpre szavazni?
vagy az okosoknak nincsenek barátaik :(()

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.10.21. 13:28:26

...és 5 perc múlva megjön az első, és demonstrálja, amit írtam. Nem ismeri a "mennyi" szó jelentését: csak mindenben és semmiben tud gondolkodni. Agyrém.

Saba 2010.10.21. 13:29:54

Hát ez rád nézve volt kínos! Elág gyorsan ment a gdp-növelés... kocsmában,vagy a munkanélküliben voltál?

Saba 2010.10.21. 13:31:47

kedves wmiki: Az adatok nem fontosak? akkor Te szimpátiaszavazó vagy.
úristen...

Saba 2010.10.21. 13:34:55

kedves Humperdickk: Azt hogy itt ki hány agysejtel rendelkezik,azt hagyjuk... Igazad van. Kell egy csomó új felfogás,nézőpont,párt. hívd aminek akarod,és én is hiányolom. De hol vannak???

Lacdelo 2010.10.21. 13:37:00

@Saba:

Kosz a nap embere titulust meg ha ironiaval is mondtad. En bal oldali vagyok, nem Mszp-s, nem Szdsz, nem LMP-s. Egyik parttal sem tudok teljesen azonosulni, mintahogy te tudsz a Fidesz-szel.

Kommentjeidbol nem nehez lekovetkeztetni, hogy milyen ember is vagy te. Ezt az olvasottabb, tajekozottabb, vilaglatottabb emberek tisztan latjak. Hadd hivjam fel a figyelmedet arra, hogy a hirszerzo, kurucinfo es a hirtv nem szamit mervadonak

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.10.21. 13:41:50

Az meg a másik, amit észrevettem, hogy ezek így elmennek a (szerintük) komcsi oldalakra, és ott veszettül kommentelik a butaságaikat. Nem tudom, szerintem úgy vannak vele, mint az egyszeri vadász a medvével, vagy szegély Kósa az atv-vel: szopni járnak oda.

Saba 2010.10.21. 13:44:14

kedves Lacdelo!
Jobb oldali gondolkodású ember vagyok. A fideszt a kissebb rossznak tartom. Nem csak az általad említett hírforrásokból tájékozódom. Igyexem mindent meghallgatni,és aztán mint mindenki más döntést hozni magamban dolgokról. Azt hogy valaki milyen ember azt meg ne 4 sorból döntsd el... Mert ahogy én is tévedtem veled kapcsolatban,úgy Te is tévedhetsz. A mostani kommented inteligens,és követhetö. Ilyen egy normális komment. Sajnos a többi köpködős hisztis ... -ról ez nem mondható el.

Saba 2010.10.21. 13:47:03

ÁÁÁ! már értem miért vagy itt kedves dagihummer

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 13:48:08

@Saba: :o
mire célzol ezzel?
szerinted mi mszp fanatikus fidesz fikázók csak az érzelmeink alapján döntünk???

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 13:50:13

@Lacdelo: hadd hívjam fel a figyelmedet a csodálatos MesePártra
ha elég sok index olvasó hisz benne, akkor el fognak jönni, és meghozzák a kánaánt

Saba 2010.10.21. 13:53:03

wmiki: Ezt te mondtad feljebb. sajnos sok ilyen baloldalival találkoztam már... "ááá. a viktor nekem nem szimpatikus. viszont a feri jóvágású" szóval nem te vagy az egyetlen.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 13:55:09

@Saba: talán azért mert így is van ::angyal:: ::angyal::
gyurcsány a hibátlan ::sapkás::

Saba 2010.10.21. 14:02:32

Engedelmetekkel. Ez az egész nem több mint egy jó vicc. Mit értünk mi ebből az egészből? Semmit. csak azt tudjuk,amit tudatnak velünk. Mit akartok egyáltalán? Meg sem tudjátok mondani! Ezt nevezitek ti nemzetnek? Nézzétek meg a szaros franciákat! Nyugdíjkorhatár emelés? A nép kint van az utcán. Ott van egység,van erő,és van nemzet. Mi úgy meg lettünk vezetve,és fel lett higítva a magyarság,hogy nyelünk mindent, mint kacsa a nokedlit. És a hab a tortán hogy közben meg kur.a okosnak hisszük magunkat. Szánalmas ez az egész.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 14:05:06

@Saba: csak a csőcselék megy az utcára, mi értelmiségeik otthon vagyunk a TV előtt, ahogy illik demokráciákban

Saba 2010.10.21. 14:10:46

jajj tényleg. Az értelmiség bloggol. : ) áhh...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.10.21. 14:14:21

@Saba: így, így...
mi így mutatjuk meg, hogy felsőbbrendűek vagyunk holmi politikusoknál (főleg a gonosz fideszeseknél)

Lacdelo 2010.10.21. 14:15:40

Igazad van hogy a Fidesz-t a kisebbik rossznak nevezed, de csak akkor ha a Jobbik-kal allitod oket szembe. Ha most a Jobbik lenne a hatalmon akkor nem csak kerdeznem hogy mikor megyunk tuntetni, hanem en raznam most az oklom az elso sorban a tuntetesen. Ennyi a kulonbseg a ket part kozott. Az egyiket talan meg el lehet viselni, bar mar baromira elegem van az arroganciajukbol es nepbutito demagog szlogenjeikbol.

Egyebkent azzal hogy jobb oldali vagy semmi problema sincs. Peldaul az MDF-re meg majdnem szavaztam is. Angliaban, a Conservative Party peldaul teljesen normalis, egyaltalan nem demagog, meg sokszor szimpatikus is annak ellenere hogy en bal oldali vagyok. Ajanlom figyelmedbe a kulfoldi lapokat Economist, Times. Abbol majd rajohetsz, hogy amit a Fidesz csinal az nem konzekvens jobb oldali politika, hanem egyszeru parasztvakitas. Ha meg nem vetted volna eszre, 1998-tol kezdve a politikajuk teljesen kiszamithatatlan, sokszor sajat maguknak ellentmondo. Ez csak azert lehetseges, mert nincsen konzervativ ertekek menten kialakitott egyseges gazdasagi, politikai strategiajuk. Meg azt se tudjak hogy mit fognak holnap megszavazni a parlamentben, nemhogy 1, urambocsa 2 ev mulva. A Fidesz mindig ugy politizal, ahogy az neki a legtobb politikai hasznot hajtja. Ha kell akkor jobb oldali (kereszteny, csaladbarat), ha ugy latja hasznosabbnak bal oldalinak tunteti fel magat (allamositas magannyugdij penztar=szocializmus, kapitalista ellenesseg=TESCO sarc).

A Fidesz csak azert butit minket, hogy uralkodhassanak es a plebejusai hizhassanak.Ha nem tudnad a Fidesz 92-ig, baloldali szocial-liberalisak voltak, csak lattak hogy az MDF osszefog omlani a jobb oldalon es megtertek. Ok nem igazi jobb oldaliak. Keress magadnak mas partot baratom.

index.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fbelfold%2F2010%2F10%2F20%2Fotmilliardert_fenykepezteti_a_kormanyzat_az_orszagot%2F

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2010.10.21. 15:08:45

@Lacdelo: "A Fidesz csak azert butit minket, hogy uralkodhassanak es a plebejusai hizhassanak"

Hogyisvanez?

Andris2009 2010.10.21. 16:08:04

@orbánmentesítő

A rám vonatkozó kritikádat kissé bőebben is kifejthetnéd, pl észérvekkel vagy valami ilyesmi, ha egyáltalán mondd neked ez a szó valamit...

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.21. 16:22:59

Küldök ajándékot a kedves Kádár-szoponcoknak:
papírzsebkendő.
Lehet telesírni,de vigadni is,mert még egyelőre jobban jártatok,mint Vona Gáborral.
A Jobbik nem cifrázná,mint szerencsétlen Viktorék: Vagyonelkobzás és börtön.Aztán lehetne recsengni a beszélőn meg a börtönújságban...

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2010.10.21. 16:27:14

@Cuppanj a végére!: Valóban, a papírzsebkendő hasznosabb, mint Vona Gábor!
Feltéve, hogy még nem volt használva előtte!:-P
A "Kádár-szoponc" szakkifejezés a 2/3-nak szól, ugye?

becike4 2010.10.21. 16:28:45

@jozicsenko: Azzal még jól várjál!

becike4 2010.10.21. 16:33:48

@Saba:Pedig ott aztán van minden náció,francia már alig.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.21. 16:56:27

@namitirok: Honnan tudod,hogy hasznosabb?
Előítéletes,magyarellenes rasszista-e vagy? :)
"A "Kádár-szoponc" szakkifejezés a 2/3-nak szól, ugye? "
Mindenkinek aki megérdemli,aki mai napig a ruszkik legnagyobb seggnyalóját,a nemzet férgét élteti,aki szovjet tankon merte csak a rühes pofáját Magyarországra dugni.
Legyen az Fideszes vagy cucjalista.

tuono 2010.10.21. 17:10:25

@Saba: Olyan sekély vagy, hogy kár rád időt pocsékolni, majd idővel rájössz tán. Azért az iskolai ajánlásod kicsit erős, tekintve a helyesírásod (osztáj)! öngól

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2010.10.21. 17:58:25

@Cuppanj a végére!: Az hát!
Ki nem állhatom a (nagy)magyarokat, akik maguk sem tudják, honnan jöttek, de sajnos sejtem, hová tartanak!:-(

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.10.21. 18:35:20

@namitirok: Nekem tök mindegy,édesem,hogy ki honnan jött.Nem attól nagy magyar valaki.Elég megnézni,hogy mit tesz az asztalra.Épít vagy rombol.
Ennyi.

csakénmagam 2010.10.21. 19:02:38

Sokan fognak még meglepődni egy idő múlva...
Eléggé szörnyű, de lehet, mégis Virág elvtársnak lesz igaza?
"Visszasírnak Maguk még engem"

Melchi Zadok 2010.10.22. 11:25:50

@Serio: azért az mindig muris, ha egy kommunista kommunistázik :))))

Melchi Zadok 2010.10.22. 11:28:34

@wmiki: édes jó istenem ennyire sótlan fajankót, mint te! most komolyan, ezt voltál képes válaszolni???

muhahahahahaha! :)))))

amanitamuscaria 2010.10.22. 20:27:19

Az evolúció rövid történelme: szocialista rendszerben párttag v párttitkár szülők, -liberális fejlődés magyar v külföldi ösztöndíjjal, (elnyomva a kommunistáktól)-mély antiklerikális beütések (térdre csuhások)- tőke- illetve kapitalista fejlődési igények rendszerváltozáskor? - jobboldali tudatra ébredés időben! rövid kisgazdásodás után- mély vallási elkötelezettség újabban.
Még újabb felismerések: - "Európán kívül is van élet" sőt IMF- nélkül könnyebb lesz mindannyiunknak. "Merjünk nagyot álmodni"
Lesz "szőlő és lágy kenyér" ha máshol nem Tokajban a családi gazdaságban v a Szabadság hegyen?,- látjuk már a világosságot az alagút végén! -megoldás ÁLLAMOSÍTÁS s majd mindenki szükségletei szerint részesül a megtermelt javakból! Szép körmagyar remélhetőleg EGYPÁRTRENDSZER A jÓSÁGOS VEZETŐ irányításával. Én bízom a jövőben, hisz megigérte AZ EMBER AKI MÉG SOHASEM HAZUDOTT!!!

Cook kapitány 2012.04.13. 15:18:42

"- Szintén januártól a sárga csekken befizetett pénzek 15 százalékát (2016-tól 25, 2017-től 33 százalékát) az adóhivatal számlájára utalja a posta."

Éééés bejött. A százalék még nem stimmel, de nem is írunk még 2015-öt.

garnéla mák 2012.04.16. 13:37:50

@Cook kapitány: éééés ez is bejött:
A készpénzforgalomban kifizetett valamennyi összeg után a minden lakos mellé delegált adó- és vámellenőr 10 százalékos pénzhasználati díjat szed be (a befizetett pénzhasználati díj után nem kell újabb 10 százalékot fizetni).

bár nem alkalmaznak minden lakos mellé vámellenőrt, pedig akkor 10 millió új munkahely országa lehetnénk.

Bicepsz Elek 2012.08.23. 11:12:06

EZ 2012. Kicsit tevedtetek a datummal...
süti beállítások módosítása